piątek, 8 czerwca 2012

Maj- porównanie stanu włosów

Dla moich włosów maj był miesiącem intensywnego wzrostu. W tym czasie piłam drożdże i używałam olejku Khadi, którego recenzja już wkrótce oraz podcięłam końcówki ok. 5cm- tak jak zapowiadałam w tamtym miesiącu. Przygotujcie się na Relację z wizyty u fryzjera i zdjęcia krótkich włosów.


Jak zachowują się włosy po dwóch miesiącach od Zabiegu Keratynowego Prostowania:
Włosy nadal są prościutkie, na zdjęciach możecie zobaczyć jak wyglądają po wyschnięciu bez użycia suszarki. Nie używam prostownicy.
Efekty tego zabiegu są naprawdę bardzo dobre. Producent obiecuje, że będą się utrzymywały od trzech miesięcy nawet do pół roku. Zobaczymy jak będzie u mnie. Teraz minęły dwa miesiące, a one są gładkie, lśniące, sprężyste i bardzo miękkie. Nadal nie są poddane na skręcanie, próbowałam je dwa razy trochę podkręcić, ale fale wychodziły marne i szybko się prostowały. Niestety postrzępione końcówki trochę psują efekt, ale już niedługo zobaczycie jak wygląda moja nowa, prosta i zdrowa fryzurka.
Niestety nadal męczy mnie wizualnie zmniejszona objętość włosów jaką mam po tym zabiegu, ale teraz jest już o wiele lepiej niż było na początku, a pierwsze dwa tygodnie po zabiegu były z tego powodu bardzo ciężkie dla mnie.

POLECAM ten zabieg tym, którzy chcą mieć proste i zdrowo wyglądające włosy bez używania prostownic. Jak same widzicie efekt po dwóch miesiącach bez zmian, wciąż zadowalający.




Trochę o kondycji moich włosów:
Jednym z moich największych problemów są nierówne i postrzępione końcówki, które się dodatkowo rozdwajają co powoduje, że włosy wyglądają na rzadkie i zniszczone. Mogę również ponarzekać trochę na objętość, która po Encanto jest mniejsza niż normalnie i wydaje mi się, że ilość włosów się zmniejszyła. Ale to tylko iluzja keratyny i mam nadzieję, że z miesiąca na miesiąc sytuacja będzie się poprawiać.
Poza tymi dwoma szczegółami jestem zadowolona ze stanu moich włosów. Mam sporo nowych Baby Hair, a kosmyki są gładkie i bardzo miłe w dotyku. Jestem pozytywnie nastawiona do dalszej pielęgnacji :)



Pierwsze zdjęcie z 08.04.12, natomiast drugie 16.05.12, wiec ponad miesiąc minął:








Na zdjęciach widać, że włosy są dłuższe, ale niestety zniszczone końcówki odbierają mi wiele uroku. 




Zapraszam na zdjęcia z następnego okresu zmian: maj/czerwiec (będą niedługo)
Zobacz historię pielęgnacji od początku klikając --> tu!
Więcej na temat włosów możecie znaleźć --> TUTAJ 



Pozdrawiam,
Cari

31 komentarzy:

  1. Sporo urosły jak na 1 miesiąc, niesamowicie zaintrygowałaś mnie tym kreatynowym prostowaniem :>

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba się skuszę na taki zabieg, rozważam to już od jakiegoś czasu i mimo wszystko wciąż widzę więcej zalet niż wad takiego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masakrycznie szybko rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale szybko rosną ci włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo szybko Ci rosną, są bardziej puszyste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szybciutko rosną. Też mam problem z końcami, znowu podcięłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybko urosły, szkoda tylko, że końcówki tak szybko się niszczą:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem czy się szybko niszczą.. one są już od dawna takie zniszczone i muszą zostać obcięte.

      Usuń
  8. ja chyba coś źle zrobiłam przy tym zabiegu. już po pierwszym myciu włosy lekką się zawijają na końcach, ale możliwe też, że to przez długość (są mniej więcej do ramion i trochę się o nie opierają).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przeprowadziłaś go zgodnie z instrukcją i robiłaś odpowiednio długie przerwy pomiędzy poszczególnymi etapami? To bardzo ważne, żeby takie prostowanie robić ściśle według zaleceń.

      Usuń
  9. przygotowuję sie mentalnie do kreatynowego prostowania, na razie nie mam warunków do jego przeprowadzenia:) Chcesz je powtarzać jeszcze, czy czekasz na fale?
    Myślałaś o chemicznym prostowaniu? A może wiesz coś o nim i mogłabyś coś napisać?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już raczej nie będę powtarzać Keratyny.. Czekam na powrót fal i zwiększenie objętości :) Jeśli chodzi o prostowanie chemiczne raczej odradzam. Nie robiłam nigdy ale uważam, że niszczy włosy i nie mu już później powrotu. Później aby zachować estetyczny wygląd fryzury trzeba powtarzać ten zabieg na odrostach.. tak jak z farbowaniem.

      Usuń
  10. no u rosły urosły włosy :) zazdroszczę Ci ich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jak się pije te drożdże wg ?? jak to się robi ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. You have made some good points there. I checked on the internet for more info about the issue and found most individuals
    will go along with your views on this site. kliknij po więcej,
    http://filefreakz.com/member.php?action=profile&uid=89575

    OdpowiedzUsuń
  13. Hiya very cool blog!! Guy .. Excellent ..
    Amazing .. I'll bookmark your site and take the feeds additionally? I'm satisfied to find a
    lot of useful info here in the publish, we want work out more techniques in this regard, thank you for sharing.
    . . . . . sprawdĹş to, http://wiki.
    72stunden.de/index.php?title=Benutzer_Diskussion:LorraineR

    OdpowiedzUsuń
  14. Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I
    provide credit and sources back to your weblog?
    My blog is in the exact same area of interest as yours
    and my users would really benefit from some of the information you
    present here. Please let me know if this okay with you.
    Appreciate it!

    Feel free to visit my webpage; www.prairiegardens.com

    OdpowiedzUsuń
  15. My brother recommended I might like this web site.
    He was entirely right. This post truly made my day. You cann't imagine just how much time I had spent for this information! Thanks!

    Also visit my site :: kliknij

    OdpowiedzUsuń
  16. Today, while I was at work, my cousin stole my iPad
    and tested to see if it can survive a twenty five foot
    drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now
    destroyed and she has 83 views. I know this is entirely
    off topic but I had to share it with someone!

    Check out my weblog kliknij

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi there colleagues, nice paragraph and good urging commented at
    this place, I am really enjoying by these.

    my blog ... kliknij

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey very nice blog!

    Review my web page; kliknij

    OdpowiedzUsuń
  19. If you are going for finest contents like I do, only pay a visit this web site daily as it provides feature contents, thanks

    Feel free to surf to my web-site ... kliknij

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for sharing your thoughts about dupuytren’s disease.
    Regards

    Also visit my web blog; http://www.garrisondiversion.org/member/47655/

    OdpowiedzUsuń
  21. This is really interesting, You are a very skilled blogger.

    I've joined your feed and look forward to seeking more of your wonderful post. Also, I have shared your web site in my social networks!

    Feel free to visit my homepage - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice replies in return of this matter with genuine arguments and telling everything regarding
    that.

    Feel free to visit my blog post ... kliknij

    OdpowiedzUsuń
  23. Howdy would you mind letting me know which hosting company you're working with? I've loaded your blog in 3 different web browsers and I must say
    this blog loads a lot faster then most. Can you recommend a good internet hosting provider at a reasonable price?
    Kudos, I appreciate it!

    Take a look at my blog post ... kliknij

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi there, this weekend is pleasant in favor of me, since this moment i am reading this fantastic informative article here at
    my house.

    Feel free to surf to my site :: kliknij

    OdpowiedzUsuń
  25. This is very interesting, You are a very skilled blogger.
    I've joined your feed and look forward to seeking more of your great post. Also, I have shared your web site in my social networks!

    My webpage; http://forum.sopot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwszy raz widzę porównanie stanu włosów które wyglądają gorzej niż przed miesiącem

    OdpowiedzUsuń
  27. Jezuu. Przecież te włosy wyglądają jeszcze gorzej. Po lewej stronie (plecy) sa dużo krótsze i okropnie żadkie na końcac. Jak zobaczyłam te zdjęcia to pomyślałam że zdjęcie efektow to to po lewej bo rzeczywiście wyglądały lepiej. Zetnij je najpierw i wyrownaj.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, są dla mnie bardzo motywujące.
Thanks for your comments, they are very motivating for me.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...