wtorek, 10 kwietnia 2012

Włosy rosną jak na drożdżach

Akacja "Włosy rosną jak na drożdżach" jest zorganizowana przez  Anwen.

Jest to powtórka z rozrywki, ponieważ wiele dziewczyn  bierze w niej udział już po raz drugi.

Ja postanowiłam dołączyć w tym rzucie i razem z innymi pić codziennie kubeczek rozpuszczonych w wodzie drożdży.  Mniamm..

 

 





Akcja polega na:
spożywaniu rozpuszczonych w wodzie drożdży od 10 kwietnia do 9 maja czyli przez miesiąc.

A co robimy z drożdżami?
"Od 1/4 kostki do 1 kostki (Ilość grzybów jaka rozpuszczamy zależy od Nas. Drożdże są sprzedawane w kostkach, możemy rozpuścić cała i wypić na raz lub tylko połowę a resztę zostawić na inny dzień.) zalewamy gorącą wodą (wrzucamy rozkruszone drożdże do kubeczka i zalewamy wrzątkiem z czajnika, mieszamy, najlepiej przykryć i czekamy aż troszkę się ochłodzą). Po kilkunastu minutach możemy pić lub dorzucić jakieś nasze ulubione dodatki - co tylko chcemy! mleko, kakao, kawę, kostkę rosołową, miód czy też owoce."- wypowiedź Anwen

Ja osobiście będę pić pół kostki drożdży dziennie (może kiedyś dojdę do całej jednej kostki) i nic nie dodaje, zabijam grzyby gorącą wodą, czekam aż wywar troszkę ostygnie i wypijam z zatkanym nosem. Wcześniej, żeby sobie jakoś umilić dodawałam kakao, ale już przestałam się w to bawić. Teraz pijam hardcorowo.


Moje doświadczenia z drożdżakami?
Już kiedyś je stosowałam i wydawało mi się, że miałam większy przyrost, ale nie mierzyłam pasemka kontrolnego i ścięłam włosy w czasie stosowania więc nie wiem ile urosły.
Teraz już zmierzyłam, zrobiłam zdjęcie w dniu w którym zaczynamy i nie będę ich obcinać.


A ile cm mają moje włosy?
Mierzyłam pasemko kontrolne i ma ono - 42 cm
Pasemko znajduję się na wysokości chrząstki tragus mojego lewego ucha. (piszę aby nie zapomnieć)


Dodatkowo:
Poza piciem drożdży będę stosowała moją standardową pielęgnację włosów.
A dodatkowo zamierzam używać olejku Khadi w tym miesiącu (chciałam go testować samodzielnie, ale skoro trafiły się drożdże to połączę ich działanie)

Oto zdjęcie włosów na początku akcji:



Zapraszam na podsumowanie akcji ---> TUTAJ


Co myślicie o stosowaniu olejku i drożdży razem czy lepiej używać ich oddzielnie, żeby ocenić jak działają osobno?


Pozdrawiam,
Cari

39 komentarzy:

  1. ale sliczne dlugie wlosy, chcialabym meic takie a jestem w trakcie zapuszczania :)

    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Od 1/4 kostki do 1 kostki zalewamy gorącą wodą. - nie rozumiem :s
    ciekawy pomysl z tymi drozdzami, jednak ja nie wyprobuje, jakos mam obrzydzenie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można zalać więcej niż 1/4 kostki, ale jaki to smak:/ możesz nawet całą kostkę, ale to chyba za dużo witamin z gr B jak na raz:)

      Usuń
    2. Ilość grzybów jaka rozpuszczamy zależy od Nas. Drożdże są sprzedawane w kostkach, możemy rozpuścić cała i wypić na raz lub tylko połowę a resztę zostawić na inny dzień.

      Usuń
  3. No to trzymam kciuki :) (za siebie też :D)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie wezmę w tej akcji udziału, ale życzę powodzenia :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. rusza nowa akcja? To super! Na pewno wezmę udział!
    Mój Jantar znalazłam przypadkiem w sklepie zielarskim i długo prosiłam o sprowadzenie do sklepu, bo babka obiecywała ze z następną dostawa i nie przychodziło

    OdpowiedzUsuń
  6. nowy patent który trzeba będzie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również biorę udział w akcji i za chwilę wypiję swój pierwszy kubeczek. Równocześnie z drożdżami piję skrzypokrzywę oraz wcieram w skalp Joannę Rzepę na porost włosów, więc jestem ciekawa ile włoski urosną. Zazdroszczę oleju Khadi - każda włosomaniaczka o nim marzy.
    Życzę Ci wytrwałości w piciu drożdży, oby obyło się bez wysypu. Przy okazji dołączam do obserwujących.
    Pozdrawiam ciepło. ;)

    PS Bardzo dziękuję za komentarz na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, piękne włosy :-) Owszem, z chęcią będę obserwować Twojego bloga :-) I mam nadzieję, że z Twojej strony będzie tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też kiedyś próbowałam z drożdżami, bo bardzo chcę mieć długie włosy, a jestem niecierpliwa, ale myślałam, że zwymiotuję, jak miałam to coś wypić ;) może spróbuję od nowa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ouu, te drożdże to hardcor!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne masz włosy , chyba wezmę udział w tej akcji :)
    Ps. ja juz obserwuje :)

    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za komentarz.
    Jasne, że mam ochotę obserwować.
    Ja już, teraz twoja kolej...

    www.strawberriesatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. rozpuszczone w wodzie drożdże? yyy no nie ja raczej nie podejmę próby ale trzymam kciuki i bacznie śledzę Twoje wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też piłam drożdże ale byłam malo systematyczna :(
    Fajny blog. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też biorę udział w akcji drożdżowej. Życzę wytwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie powodzenia i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. a dokładnie ile gram tych drożdży? (tu gdzie mieszkam widuję najczęściej granulowane drożdże i zastanawiam się ile mam ich dać?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała kostka ma 100g. Ja zaczynałam od 1/4 całości czyli od 25g (najlepiej tak spokojnie bo nie są za bardzo smaczne)

      Usuń
    2. tak właśnie się tego smaku obawiam, bo słyszałam, że do najsmaczniejszych nie należą :)

      w takim razie chyba się przyłącze do akcji, albo chociaż spróbuję

      Usuń
  18. Ale masz ładne, proste włosy. :) Wyglądają na dobrze odżywione i miękkie. :)
    Wydaje mi się, że kolor masz ciemniejszy niż na zdjęciach sprzed pielęgnacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kolor się bardzo zmienił. Tamte włosy przed pielęgnacją były wypłowiałe i zniszczone.

      Usuń
  19. Piję drożdzę od 5 dni :D Mam nadzieję że zobaczę efekty :)))

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Good article. I certainly love this website. Keep it
    up! Sprawdź szczegóły pod tym adresem, http://wiki.
    labrujula.travel/index.php?title=Usuario_Discusi%C3%B3n:
    DoloresR0

    OdpowiedzUsuń
  21. I do not comment, however I looked at a few of the responses on "W�osy rosn� jak na dro�d�ach".
    I do have some questions for you if you do not mind.
    Could it be only me or do some of the comments appear like they are left by
    brain dead individuals? :-P And, if you are posting at other online sites, I would like to follow you.

    Would you post a list of the complete urls of all your shared sites like your Facebook page,
    twitter feed, or linkedin profile? zobacz ciekawÄ… stronÄ™ na ten temat, http://wiki.

    isdbenelux.com/index.php5?title=Overleg_gebruiker:SherryPos

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastic site. Plenty of useful info here. I'm sending it to some pals ans also sharing in delicious. And obviously, thank you to your sweat!

    My weblog; kliknij

    OdpowiedzUsuń
  23. No matter if some one searches for his vital thing, thus he/she needs to be available
    that in detail, so that thing is maintained over here.



    Here is my homepage kliknij

    OdpowiedzUsuń
  24. Howdy! I realize this is somewhat off-topic however
    I had to ask. Does managing a well-established blog
    such as yours require a large amount of work? I'm brand new to operating a blog but I do write in my diary on a daily basis. I'd like to start a
    blog so I can easily share my personal experience and feelings online.
    Please let me know if you have any ideas or tips for brand
    new aspiring blog owners. Appreciate it!

    my web site; kliknij

    OdpowiedzUsuń
  25. Pretty section of content. I just stumbled upon your web
    site and in accession capital to claim that I acquire actually enjoyed
    account your blog posts. Any way I'll be subscribing on your augment and even I achievement you access constantly rapidly.

    my web-site; http://changesontheearth.com/artykuly-dla-dzieci

    OdpowiedzUsuń
  26. I am really impressed with your writing skills as well as with the layout
    on your blog. Is this a paid theme or did you modify
    it yourself? Either way keep up the excellent quality writing, it is rare to see a great blog like this
    one nowadays.

    Here is my website: sms-sprueche-dolmetscher.de

    OdpowiedzUsuń
  27. This blog was... how do I say it? Relevant!
    ! Finally I've found something that helped me. Thank you!

    Feel free to surf to my weblog ... kliknij

    OdpowiedzUsuń
  28. My brother suggested I would possibly like this web site.
    He was entirely right. This post actually made my day. You cann't imagine just how so much time I had spent for this information! Thank you!

    Feel free to visit my website ... kliknij

    OdpowiedzUsuń
  29. I like the helpful info you provide in your articles.
    I'll bookmark your weblog and check again here frequently. I am quite certain I'll
    learn many new stuff right here! Best of luck for the next!



    Here is my webpage: kliknij

    OdpowiedzUsuń
  30. After going over a handful of the blog articles on your web site, I seriously like your technique of writing a blog.
    I saved as a favorite it to my bookmark webpage list and will
    be checking back soon. Please visit my web site too and tell me your
    opinion.

    Look at my homepage - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  31. After I originally left a comment I appear to have
    clicked the -Notify me when new comments are
    added- checkbox and now whenever a comment is added I get 4 emails with the exact
    same comment. There has to be a means you can remove me from that service?
    Cheers!

    my web site; kliknij

    OdpowiedzUsuń
  32. Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.

    Look advanced to far added agreeable from you!
    By the way, how can we communicate?

    my web site kliknij

    OdpowiedzUsuń
  33. This piece of writing offers clear idea designed for the new visitors of blogging, that actually how to do blogging.


    Here is my web-site ... h2.com.hk

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi there, just became aware of your blog through Google, and found that it is really informative.
    I am going to watch out for brussels. I'll be grateful if you continue this in future. Many people will be benefited from your writing. Cheers!

    Look at my blog post; www.locajuana.com

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, są dla mnie bardzo motywujące.
Thanks for your comments, they are very motivating for me.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...