poniedziałek, 26 marca 2012

AKCJA Ćwiczenia na wyszczuplenie nóg

Jest już wiosna i zbliża się lato dlatego już teraz warto zadbać o jędrne pośladki i szczupłe uda.
Dzień tygodnia idealny- poniedziałek, sprzyja wprowadzaniu do życia nowości, więc ja zaczynam od teraz! 

Moim zdaniem warto o siebie zadbać i dołożyć trochę aktywności fizycznej do naszego życia.

źródło:  http://www.we-dwoje.pl/cwiczenia;na;smukle;uda,tag,122924.html

PLAN:
  • Postanowiłam chodzić spać trochę wcześniej, żeby wstawać przynajmniej o 7.00 (może kiedyś uda się jeszcze wcześniej)
  • Najważniejsze: Do mojej porannej toaletki dołączam 15 min ćwiczeń oraz obowiązkowe lekkie śniadania (ja zawsze jem śniadanie, ale piszę o tym bo po ćwiczeniach to ważna sprawa)
  • Systematyczność! Postanowiłam robić ćwiczenia codziennie (choć w następny weekend muszę odpuścić bo mam wyjazd i nie będę mogła ćwiczyć)



ZESTAW ĆWICZEŃ
  • Ćwiczenia, które będę wykonywać są miłe, ale skuteczne. Już po pierwszym razie czuję delikatne zmęczenie mięśni ud. 
  • Zestaw pochodzi ze strony internetowej dziewczyny, która prezentuję różne kompilacje aktywności fizycznej w zależności od tego jakie chcemy osiągnąć efekty (szczupłe uda, płaski brzuch, duży biceps). Na stronie są filmiki.
  • Ja wybrałam:

    Zabójczy trening na nogi i pośladki

Tutaj link do zestawu -->  zestaw ćwiczeń 




EFEKTY:
  • Podobno przy codziennie wykonywanych ćwiczeniach efekty są po 2 tygodniach, dlatego zdecydowałam się na takie rozwiązanie.
  • Gdy powtarzamy zestaw co 2-3 dni to skutki :) możemy zauważyć po miesiącu.

MÓJ CEL:
  • Ćwiczenia na wyszczuplenie nóg chcę robić przez w miarę możliwości codziennie cały ten miesiąc tj. od 26.03.12 do 26.04.12 
  • Potem zamierzam wykonywać je co 2 dni na przemian z ćwiczeniami na płaski brzuch.


Jest może choć jedna osoba, która ma ochotę zacząć ćwiczyć razem ze mną?
Będzie na pewno większa motywacja, gdy będziemy pisać zawsze rano jedno zdanie w komentarzu:
Zrobiłam dziś ćwiczenia!




Pozdrawiam,
Cari

37 komentarzy:

  1. Zgadzam się :) warto o siebie zadbać :) ruch to zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie nad tym myślałam, by trochę poćwiczyć chociaż te 10 minut dziennie. :)
    I chyba postanowię razem z Tobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To byłaby świetna motywacja:) może i ja się przyłączę? Pomyślimy:))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam ochotę! juz od dawna myslalam o wyszczupleniu ud bo to jakas tragedia u mnie, wcale nie sa proporcjonalne do lydek :( Nie wiem od kiedy zaczne ale zaczne na pewno :) + moze bieganie?

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie... Chociaż, u mnie tańczenie też swoje robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chętnie się do Ciebie dołącze :) dziś zaczęłam na nowo dietę i właśnie szukałam jakiś efektownych ćwiczeń żeby nie robić w kółko już któryś raz tych samych które i tak przynosiły marne efekty :< te zapowiadają się obiecująco ;d zobaczymy jak to wyjdzie :) dodatkowo codziennie będę jeździła na rowerze do i ze szkoły więc może efekty będą lepsze :)
      powodzenia :)

      Usuń
    2. ja zaczynam już dzisiaj :D mam nadzieje że wytrwam i zniknie mi zbędne 6 cm w udach

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że skoro zaczynasz diete i do tego chcesz dołożyć aktywność fizyczną to na pewno się uda! Tylko musisz być solidna :)

      Usuń
  6. ja już zaobserwowałam teraz czekam na Ciebie :*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie czytam o różnych ćwiczeniach. :)
    Pomyślałam, ze skoro już mam zacząć, to każdej części ciała przydałoby się poświęcić chociaż tą minutkę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od dziś zawzięłam sie ostro i muszę zrzucić moje kilogramy które niestety przybrałam na zimę : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygrałaś u mnie w konkursie ! Bardzo proszę o kontakt i przesłanie na mojego maila danych osobowych

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma już zapraszania znajomych, coś mi się pomylilo
    ale zarejestruj się tutaj
    https://www.askgfk.pl/index.php?id=32
    warto bo praktycznie za nic masz jakiś sprzęt do kuchni albo zasilenia telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak,jedzonko z grilla lubię.;D
    Wytrwałości życzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba czas najwyższy wziąć mi się za takie ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mobilizujący post. Przejrzałam tę stronkę i już znalazłam kilka zestawów ćwiczeń, które prawdopodobnie wykorzystam. A na zachętę kupiłam dzisiaj 2 kosmetyki wyszczuplające z Eveline w SuperPharm (była promocja, całkiem przyjemna)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chętnie bym coś znalazła na ramiona i boczki. od stycznia zeszłego roku udało mi się schudnąć 19 kg, nadal gubie kilogramy, teraz czas zabrac sie za wyrzezbienie ciala:) dzieki za podsuniecie pomyslu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zrobiłam dziś rano ćwiczenia! Było ciężko bo jak wstałam to czułam po wczorajszych ze mam małe zakwasy na udach. Jak Wam poszło?

    OdpowiedzUsuń
  16. Metoda: od jutra, jak na razie działa, więc dzisiaj jeszcze nie robiłam jestem studenckim leniem :P

    OdpowiedzUsuń
  17. ja zakwasów nie mam :< w ogóle to boli mnie kręgosłup po 2 ćwiczeniu (lub 3 nie pamiętam) ze schylaniem się z 2 ciężarkami w dół, nie wiem może źle je wykonuje :<
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli boli Cie kręgosłup to pomiń to ćwiczenie bo jest ono bardzo obciążające dla kręgosłupa szczególnie jak robisz je z ciężarkami. Ja robię bez ciężarków i tylko 10 powtórzeń zamiast 15. :)

      Usuń
    2. zrobiłam właśnie ćwiczenia (2 dzień) i czuje ból w nogach! :)
      ale będziemy chude po tych 2 tyg :D

      Usuń
    3. Ja dziś też robiłam i również czuję ból. Najwidoczniej zastane jesteśmy. Jak schodzę po schodach to czuję całą partię mięśni przednich uda. :)

      hehehe No jasne, że będziemy chude.. A po miesiącu jak patyki! :P

      Usuń
  18. Dziś robiłam tylko połowę, bo rano byłam na aerobiku (chodzę raz w tygodniu) i tam miałam wycisk :)
    Jak tam?

    OdpowiedzUsuń
  19. wczoraj biegałam 40 minut, potem 20 minut grałam w intensywnego kosza, jeszcze jechałam na rowerze do i ze szkoły (jakaś 1 godzina 10 minut) + zabójczy trening :) za to dziś zgrzeszyłam bo zjadłam ciastka o.o ale za to zrobie więcej ćwiczeń żeby to spalić
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no... widzę, że porządnie u Ciebie. :) Mam nadzieję, że będą efekty.

      Usuń
  20. jak tam ćwiczenia u Ciebie ;) ? ja za chwilkę robię trening :) wczoraj sobie odpuściłam ale za to byłam godzine na basenie + rower :D a i jestem też ciekawa czy po tygodniu masz jakieś efekty ? cm poleciały w dół :D ?
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W weekend nie robiłam. Tak jak pisałam w poście, ze nie dam rady bo mam wyjazd. Dziś już zrobiłam ćwiczonka.

      Usuń
  21. minęły już 2 tygodnie :) jak tam z centymetrami ? schudłaś coś ? jakieś efekty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak długo nie pisałam o akcji. :) byłam bardzo zajęta.. U mnie udało się stracić 1cm w udach i troszeczkę w łydkach, ale trudno mi na cm zmienić ok. 0,5.. Ale czuję, że moje ciałko zrobiło się troszkę jędrniejsze, a mięśnie silniejsze. Nie rezygnuję i ćwiczę dalej.
      Jak u Ciebie? Jestem ciekawa!

      Usuń
  22. więc tak, u mnie efekty są chociaż że małe :) treningu nie stosowałam dzień w dzień, szczególnie w 2 tygodniu :< gdybym nie była takim leniem pewnie teraz miałabym rozmiar mniejsze spodnie :D w udach zleciały mi 3 cm, w łydkach 1cm a w biodrach tylko 2 :< ale od dziś zaczynam na nowo i zamierzam przyłożyć się do tego solidnie :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny zestaw ćwiczeń na zgrabne uda znajdziecie tez tutaj: http://www.jestemfit.pl/artykuly/trening/jak-wyrze%C5%BAbi%C4%87-uda

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, są dla mnie bardzo motywujące.
Thanks for your comments, they are very motivating for me.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...