piątek, 3 lutego 2012

Wizyta u stomatologa :)

Po oglądnięciu tego skeczu nie mogę się powstrzymać przed dodaniem go na bloga, abyście mogli go również zobaczyć.



 Kabaret SMILE - Wizyta u dentysty

Bardzo mi przypadł do gustu i oglądałam go chyba z 5 razy przed dodaniem:
-Podoba mi się gra aktorska mężczyzny, który ma rolę pacjenta, jest przezabawny.
-Świetny jest podkład muzyczny i dźwięki.
-Lubie wypowiedzi pacjenta i twarz Pana Zbyszka.


Ulubione teksty:

"To dobrze przyszłem"
"Chyba Ci się opryszczka robi"
"Proszę odchylić szyję!"
"...powiedziałem mu, żeby jadł drugą stroną"

Miłego oglądania:
A tutaj link do tego filmiku na You Tube jeśli nie będzie działał z bloga lub gdy chcecie w lepszej jakości chcecie w lepszej jakości --> link


Wam, też się spodobał czy macie inne odczucia?





Pozdrawiam,
Cari

3 komentarze:

  1. Genialny skecz - padłam ze śmiechu :D
    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    PS. Zapraszam do obejrzenia mojej interpretacji Tangerine Tango, czyli najmodniejszego koloru nadchodzącego sezonu ;) http://violinstyle.blogspot.com/2012/02/tangerine-tango-hottest-color-of.html
    Jeśli Ci się spodoba, to dodaj mój blog do obserwowanych. Chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się skecz bardzo podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, tak, obrazek jest naprawdę smieszny!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, są dla mnie bardzo motywujące.
Thanks for your comments, they are very motivating for me.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...