sobota, 4 lutego 2012

W grudniu po południu!


Jak pisałam w tytule zdjęcia robiłam po południu, lecz rankiem tego dnia, czyli 10 grudnia miało miejsce Całkowite Zaćmienie Księżyca widoczne w Polsce przy wschodzie Srebrzystego Globu.
Zjawisko to, w pełnej krasie, mogli obserwować tylko mieszkańcy Azji, Australii, Alaski oraz wysp na Pacyfiku, my mogliśmy oglądać tylko drugą część, jak tarcza naszego naturalnego satelity wyłaniała się z cienia Ziemi.





Po tej ciekawostce astronomicznej naszedł czas na następne zdjęcia porównujące stan mojego owłosienia na głowie po miesięcznych staraniach.

Mówiąc ogólnie w czasie ostatniego miesiąca delikatnie podcięłam włosy. 
Zrobiła to moja współlokatorka, bo jak to wiadomo strach iść do fryzjera. Pewnie gdyby mistrz nożyczek zobaczył moje rozdwojone końcówki pofolgowałby sobie nieźle: ścinając mi z 7 cm. Nieee....

Czy na zdjęciach widać, że podcięłam? 
Hm... Chyba nie bardzo jednak da się zauważyć, że są bardziej równiej długości... i nie widać już tak bardzo, że kosmyki po prawej są dłuższe. (Kiedyś sama próbowałam podcinać :p Jednak średnio wyszło.)


Grudzień/Styczeń

Oto zdjęcia (pierwsze z 10.12.11, a drugie z 14.01.12)










Zapraszam na zdjęcia z następnego okresu zmian: Styczeń- porównanie
Zobacz historię pielęgnacji od początku klikając -> tu! 






Pozdrawiam,
Cari


Ps. Zdjęcia pochodzą z prywatnego aparatu. Zostały zrobione przez bliskie mi osoby.



2 komentarze:

  1. uwierz, że mam mega krótkie rzęsy i muszę nieźle się namachać by wyglądały "w miarę" :D ale stosuję odżywkę i od jakiegoś czasu i tak wygladają lepiej

    hehe ostatnio sama pisałam do jednej blogerki, aby podpowiedziała mi jak dodac 'you might also like'

    rób wg instrukcji: http://www.linkwithin.com/learn?ref=widget :)

    OdpowiedzUsuń
  2. . jak się przyjrzysz to widać, że podcięłaś. :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, są dla mnie bardzo motywujące.
Thanks for your comments, they are very motivating for me.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...