sobota, 14 kwietnia 2012

Turkus na całość

Kiedyś pokazywałam Wam ten lakier, ale wtedy połączyłam go z fioltem jako KOLORBLOK tutaj link. Dziś możecie zobaczyć jak prezentuje się na wszystkich paznokciach.
Więcej o lakierach i wzorkach możecie przeczytać tutaj.


Zapraszam na zdjęcia:









Jeszcze jedna informacja.
Obecnie (tj. 14.04.2012r) są ciekawe promocję w SUPER-PHARM..
Mi udało się upolować perfum ( Green Tea) z LISTY ŻYCZEŃ, którą zobaczycie tu.

Można kupić buteleczkę 100ml (największa) za 70zł lub mniejszą (ale nie pamiętam ceny).
Ja zapłaciłam 50zł za mój ponieważ mam kartę Life Style (można ją wyrobić w 10 nim w apteko-sklepie)


Dość wygórowana cena początkowa - 220zł. Perfum, można go dostać sporo taniej.


Zabawne opakowanie biało-zielone:




Buteleczka bardzo prosta i klasyczna:




Pozdrawiam,
Cari

Ps. Zamierzam trochę zmienić nazwę bloga, żeby pasował bardziej tematycznie do tego o czym piszę :)

30 komentarzy:

  1. Fajny masz tytuł :D Tuskus na całość :D lakier ma piękny kolor! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ej super kolorek!
    w ogole swietny ksztalt i dlugosc paznkoci, robisz cos nadzwyczajnego zeby uzyskac taki efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tylko odżywka Nail-Tek u mnie działa bardzo dobrze. Tylko dzięki niej mam takie paznokcie. znajdziesz info o niej w zakładce "Beauty Battle".

      Usuń
  3. piękny turkus, bardzo lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow co za kolor lakieru piękny :)

    a co do perfum to się opłaca - ja z Elizabeth Arden kupuję Sunflowers :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor ladny choc dla mnie zbyt metaliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo widze nowy wyglad bloga ;> Ladnie, ladnie. No i gratuluje lupu, sama bym sie skusila na te perfumy za taka cene, wzielabym nawet ze 2 butelki, szkoda ze nie ma u mnie super pharm ;/. Lakier ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolor lakieru

    Niech dzionek który się zaczął przyniesie Ci radosne chwile. Jest wiosna - pora radości - więc dzień spędzaj mile. Serdecznie pozdrawiam,
    buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie tu teraz,jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, jaki intensywny kolor. Świetny,ale tylko na imprezy dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier świetny ! Lubię intensywne kolory.
    A buteleczka wygląda bardzo ładnie : )

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety nigdzie nie ma Super-Pharm, a szkoda bo widzę, że promocje fajne. Kolor paznokci mi się podoba, chociaż sama nigdy takich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka przecena ;o
    fajne paznokcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolorek :D
    fajna notka :)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. no kolor sliczny, ostatnio w ogole jakos niebieskie lakiery sie paznokci trzymaja, jak widac nie tylko moich:) zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Już mnie dziewczyny ostrzegły :) będę na niego uważać :) ładny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za takim kolorem ale paznokcie wyszły świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. mam też podobny lakier! :) a ta przecena perfum super :D Uwielbiam takie promocje! <123

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, masz piekne pazurki! Lakier śliczny, no ale na takich paznokciach każdy kolor dobrze wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki ładny intensywny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. te perfumy normalnie kosztują 50-70 zł, a jak zobaczyłam cenę 220 w gazetce to spadłam z krzesła! Cena z kosmosu! od 3 lat sa to moje ulubione perfumy i nigdy nie kupiłam drożnej niż 70 zł, fakt były po 100 zł ALE trzeba poczekać, bo potem robią niby promocję i dają 70 za 100ml. I niby 50% taniej i inne reklamy robią. Zapach piękny, jedynie olej alma jest ładniejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cwaniaki! Zapach jest śliczny, ale niestety baaaardzo ulotny!

      Usuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, są dla mnie bardzo motywujące.
Thanks for your comments, they are very motivating for me.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...