niedziela, 29 stycznia 2012

4 celebrytki, które podziwiam!


Chciałabym przedstawić Wam teraz 4 znanych gwiazd, które w jakiś tam sposób podziwiam i darzę sympatią.

Zdaję sobie sprawę, że ich piękny wygląd jest nieodłączną częścią ich pracy. Poświęcają wiele czasu i pieniędzy, żeby wyglądać olśniewająco, do tego nad ich wizerunkiem pracuje sztab stylistów, wizażystów i fryzjerów. Smukła sylwetka, zgrabne nogi czy gładka cera na niektórych zdjęciach są wynikiem programów do obróbki graficznej.
Do tego wszystkiego wiele daje im make-up, a bez makijażu -tak jak większość z Nas kobiet- są dużo bardziej przeciętne i mniej efektowne, ale po to mamy kosmetyki, żeby poprawiać swoją urodę :)
A teraz możemy sobie pooglądać efekty ich wysiłków uwiecznione na zdjęciach.



1. Shakira

To tak naprawdę Shakira Isabel Mebarak Ripoll ur. w 1977 (więc ma obecnie 35 lat) jest piosenkarka muzyki pop pochodzącą z Kolumbii.

Uważam, że imię Izabel bardzo dobrze do niej pasuje. Ta artystka robi na mnie niesamowite wrażenie swoją swobodą i pozytywną energią.  Podoba mi się jej lekki sposób bycia. Lubie jej muzykę, gdy słyszę jej piosenki mam ochotę wstać i tańczyć. Podziwiam ją również za umiejętności taneczne, szczególnie za belly dancing i elastyczne ciało.


Włosy: Nie robią na mnie dużego wrażenia. Może dlatego, że sama jestem brunetką. Kiedyś miała brąz, ale uważam, że zmiana na bląd w jej przypadku była pozytywna. W miom odczuciu dzięki temu nie zginęła w tłumie dzikich brunetek. Na jej głowie królowały też lokowy busz, dredy, miekkie fale (w których najbardziej ją lubię) i niedawno krótkie, ciemne, proste włoski.

czarna dama
lokowy busz

dredy
miękkie fale

czarne, proste, krótkie włoski
  
Figura i styl: Shakira podoba mi się w zwiewnych długich sukienkach, bo niestety nogi nie są jej atutem (możecie zobaczyć na zdjeciach) pod tym względem troszkę się z nią utożsamiam i może dlatego ją lubię.















Piękna dziewczyna choć, zdecydowanie ładniej gdy nogi są ukryte niż wyeksponowane tak jak na zdjęciach na dole.


Figura:











2. Nicole Scherzinger

 Urodzona w 1978 wiec obecnie (2012) ma 34 lata. Nicole to amerykańska piosenkarka, była główną wokalistką grupy The Pussycat Dolls.

Osobiście nie słucham namiętnie jej muzyki, ale zdarzyło mi się spotkać z jej twórczością oraz z utworami Girl-band, której była wokalistką.
Zwróciłam na nią uwagę po słynnej piosence "Jai Ho" do filmu Slumdog. Spodobała mi się bardzo jej stylizacja w teledysku.

Włosy: Bardzo podoba mi się jej dobytek głowowy długość, grubość i gęstość. Troszkę mój ideał fryzury.. nie ważne czy sobie dopina czy to są jej naturalne, ale robią na mnie duże wrażenie i to się liczy.
Uważam, że najlepiej pofalowane z dłuższą grzywką na bok lub bez niej. Czarny kolor włosów pasuje do niej, choć wg mnie taki odcień często wygląda sztucznie i trzeba się bardzo starać, żeby czarne włosy robiły wrażenie.





Włosy Nicole:
mała Nicole
proste włosy i grzywka


śliczne naturalne fale

 

Figura i styl: Figurka oczywiście zgrabna, ale nie wypada mieć innej gdy jest się gwiazdą. Czytałam kiedyś w wywiadzie, że jej zmora są uda i biodra, które pierwsze wychwytują przybytki energetyczne magazynując je w tkankę tłuszczową. 
Najbardziej zachwycająca jest dla mnie w delikatnych i zwiewnych kremowo-beżowych stylizacjach w których wygląda naturalnie i kobieco. W fikuśnych strojach wygląda sztucznie. 

Mój ulubiony styl Nicole:













Nicole figura:






 

 

 

 

 Nicole inspiracje (podoba mi się różowa sukieneczka, zwiewny różowo-filoletowy zestaw i biały kapelusik)




 

 

 

Kosmiczna Nicole (nie przepadam za takim out-fitem)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Selena Gomez 

Selena Marie Gomez jej narodziny miały miejsce w 1992 czyli obecnie (2012) ma 20 lat, jest ona amerykańska aktorką i wokalistką. Ja spotkałam się z nią pierwszy raz gdy oglądnęłam z młodszą kuzynką odcinek serialu „Czarodzieje z Waveryl Place” gdzie Selena grała rolę Alex Russo której charakterek bardzo mi się spodobał.

Selenka jest uroczą młodą dziewczyna. Podobają mi się jej włosy (grube i gęste), delikatna twarz i młodzieżowy, lekki sposób odziewania się.




Włosy:












Figura:


 Styl:











4. Angelina Jolie

Aktorka amerykańska przyszła na świat w 1975 i obecnie (2012) ma 37 lat. Znana wszystkim do dawna. Ja zwróciłam na nią uwagę przez filmy w których grała, uważam ją za bardzo dobrą aktorkę.

Jej włosy nie robią takiego wrażenia jak usta i piękna twarz. Jest powabna i kusząca. To naprawdę ładna kobieta mimo upływu lat i zmieniającego się ciała wciąż wygląda olśniewająco. Bardzo lubię ją w zielonych kreacjach uważam, że podkreślają jej urodę.

 

Młoda Angelina



 Angelinka w sile wieku i bujnej kariery:






Znany nam obecnie wygląd Angeliny:



Figura:





Styl (osobiście podoba mi się w odcieniach zieleni)








Kończąc pisanie posta, po oglądnięciu wielu zdjęć gwiazd, muszę powiedzieć, że tak naprawdę są one zwykłymi kobietami, które też czasem wychodzą gorzej na zdjęciach i tak naprawdę nie są zabójczo piękne jak mi się kiedyś wydawało, a swój cudowny wygląd i  aureole seksapilu zawdzięczają medią, które kreują ich wizerunki.



Jakie są Wasze ulubione gwiazdy?
Może, któraś z moich ulubionych jest również podziwiana przez Was?






Pozdrawiam,
Cari

Ps. Zdjęcia zamieszczone w poście pochodzą z różnych stron internetowych.

7 komentarzy:

  1. Shakira jest cudowna! Uwielbiam również Lady Gagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Essential Search engine marketing Components forever
    Final results on the Net

    My webpage: internet marketing plastic surgeons
    Here is my page - plastic surgery internet marketing

    OdpowiedzUsuń
  3. Click Here

    Look into my page - home foreclosures
    Here is my blog ; attorney for bankruptcy

    OdpowiedzUsuń
  4. Know About Excellent Budget Motels in Bikaner

    Also visit my site ... attorney leads
    Also see my webpage :: leads for lawyers

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawdzięczają mediom a nie medią. Poza tym nie ma co aż tak się przejmować wyglądem. No ale może dlatego że jestem facetem tak do tego podchodzę. Pozdro!!! Powodzenia w pisaniu bloga!!!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz, są dla mnie bardzo motywujące.
Thanks for your comments, they are very motivating for me.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...